Türk Kahvesi Arzum OKKA ile Dünyaya Yayılmaya Devam Ediyor

500 yıllık kültürel miras Türk kahvesini OKKA markası ile dünyaya yaymaya devam eden ve bunu misyon edinen Arzum, ilk kez katıldığı The Hotel Show Dubai’de dikkatleri üzerine çekti.

Konaklama endüstrisi için tasarlanan ürünlerle 1000’in üzerinde uluslararası ve bölgesel markayı bir araya getiren The Hotel Show Dubai, 15-17 Eylül’de Dubai World Trade Center’da gerçekleşti. Türk kahvesi kokularının yükseldiği Arzum OKKA standı, ziyaretçilerin ilgi odağı oldu. Arzum, ziyaretçilerini közde pişmiş, bol köpüklü Türk kahvesiyle karşıladı.

Mükemmel Türk kahvesi deneyimi için tasarladığı kahve makinesi OKKA ile, bugün dünyanın 35 ülkesinde farklı kültürleri Türk Kahvesi kültürüyle buluşturan Arzum, OKKA Ailesi’nin tüm üyelerini fuarda sergiledi. Arzum OKKA, Arzum OKKA Grandio, Arzum OKKA Minio, Arzum OKKA Minio Duo ve Türk kahvesi çekirdeği öğütücüsü Arzum OKKA Beangourmet ile dikkatleri üzerine çekti. Doğrudan fincana servis, közde pişirilme ve kendi kendini yıkayabilme özellikleriyle dünyanın her yerinde ideal lezzet sunan OKKA’lar, Türk kahvesinin globalleşme serüvenine makineli çözüm olmaya devam ediyor ve yeni ülkelere giriş yapmaya hazırlanıyor.

Arzum Elektrikli Ev Aletleri Hakkında:

1966’da yerli bir marka olarak doğan Arzum, 53 yıldır Türkiye’de hemen her eve girmiş, ve başarısını kısa sürede uluslararası boyuta taşımıştır. Teknolojiyi tasarım ve yaratıcılık ile birleştirerek ortaya çıkardığı ürünlerle tüketicilerinin hayatlarını değiştirmeyi hedefleyen Arzum, yarım asırlık yolculuğunda küçük ev aletleri sektöründe Türkiye’de ilklere imza atarak sektöre yön vermiştir.

Türk malı ilk ütüyü 1967 yılında, ilk mekanik süpürgeyi 1968 yılında, ilk mutfak robotunu 1991 yılında ve ilk elektrikli cezveyi 2003 yılında üreten Arzum, 2001 yılında sektörde 3 yıl garanti uygulamasını başlatarak sektörde garanti sürelerini uzatan ilk marka olmuştur.

“Sen dokunursun değişir dünya” mottosuyla tasarladığı ürünlerle, yerel ve uluslar arası birçok prestijli ödüle layık görülen Arzum, 2014 yılında da, Türk kahvesinde bir devrim yaratarak, doğrudan fincana servis özelliğiyle bir ilk olan Arzum OKKA Türk Kahvesi Makinesi yurt içi ve global pazara sunarak büyük bir başarı elde etmiştir. 2015 yılında dünyadaki devlet destekli ilk ve tek markalaşma programı olan Turquality Programı kapsamına alınan Arzum, OKKA’nın başarısı ile Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymak üzere global bir misyonu da yerine getirmektedir.

Bugün Arzum, gıda hazırlama, pişirme ve kızartma, içecek hazırlama, temizlik, kişisel bakım, ütü olmak üzere 6 ürün kategorisinde 250’den fazla ürünüyle yılda 3 milyonu aşan satış gerçekleştiren Arzum, dünyanın 35 ülkesinde 10 milyon eve ulaşarak”dünya markası olma” yolunda emin adımlarla ilerlemektedir. Arzum, ülkemizde altıncısı düzenlenen Superbrands Türkiye 2016’da 6.kez Türkiye’nin ‘Süper Markaları” arasında yer aldı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir