Pazar, Ekim 25
Shadow

Web Tasarımcıların Hizmetlerini Tanıtmasına Yardımcı İpuçları

 

GoDaddy, web tasarımcıların ve geliştiricilerin hizmetlerini tanıtmasına yardımcı olacak ipuçları paylaştı.

GoDaddy, web tasarımcıları ve geliştiriciler için GoDaddy Pro Programı’nı sunuyor. Programa üye olanlar, müşterilerinin projelerini rahatlıkla, tek bir panodan yönetebilirken özel kampanyalar ve indirimlerden de faydalanabiliyor.

Dünyanın dört bir yanındaki girişimcilerin online dünyada başarılı olması için gerekli araç ve yardımı sunan GoDaddy, web tasarımcılar ve web geliştiricilerin hizmetlerini tanıtmasına yardımcı olacak öneriler paylaştı. GoDaddy, web tasarımcılar ve geliştiriciler için ücretsiz üye olabilecekleri GoDaddy Pro Programını sunuyor. Programa üye olanlar, müşterilerinin işlerini tek bir panodan yönetebildikleri gibi GoDaddy ürün ve hizmetlerini indirimli alabiliyor, özel kampanyalardan faydalanabiliyor. GoDaddy, web tasarımcı ve geliştiriciler için “satış” kısmının çok önemli olduğunun bilinciyle işlerini büyütmelerine yardımcı olacak yöntemler paylaştı.

GoDaddy Türkiye ve MENA Bölge Direktörü Selina Bieber, “GoDaddy olarak Türkiye’deki girişimci ve küçük işletme sahiplerinin işlerini online dünyada büyütmelerine yardımcı olmaya odaklanıyoruz. Bu kategoriye giren, müşterilerine web sitesi hizmetleri veren web tasarımcılar ve web geliştiriciler de bizim için önemli bir grup. GoDaddy Pro programımızı özellikle onlar için geliştirdik. Bu programa üye olarak özel indirim ve kampanyalardan faydalanabilir, uzman destek ekibimizden Türkçe destek alabilirler,” dedi.

GoDaddy, web tasarımcı ve geliştiricilerin web sitesi kurulum hizmetlerinin tanıtımını nasıl yapabileceklerine dair aşağıdaki dört ipucunu paylaştı:

1. Potansiyel müşteri oluşturun

İlk adım, sunduğunuz hizmetlere ihtiyacı olabilecek potansiyel müşterilere doğru hedeflenmiş mesajlarla ulaşmak. Bir potansiyel müşteri havuzunu web sitenizi, sosyal medya profillerinizi kullanarak, web sitenizde indirilebilir kaynaklar sunarak oluşturabilirsiniz. Web siteniz de dahil olmak üzere bunun için kullandığınız platformların ne yaptığınızı, yaptığınız şeyi iyi bir şekilde yaptığınızı göstermesi de önem taşıyor.

Potansiyel müşterilerinize vermek istediğiniz bilgilere, bir web sitesine sahip olmanın avantajlarına, sizinle ve işinizle ilgili bilgilere odaklanın. Online varlığınız üzerinden hakkınızda bilgi edinmelerinin ardından iletişim bilgilerini sizinle paylaşmaya karar vermeleri, onlarla iletişim kurabileceğiniz anlamına geliyor. Bunu yaparken spam olarak algılanabilecek mesajlar göndermemeye dikkat edin ve soruları olması durumunda size ulaşabileceklerini belirtmeyi ihmal etmeyin. Sizinle çalışmaya hevesli olan potansiyel müşteriler en iyileridir ancak acele ettirmeniz, süreci olumsuz etkileyebilir.

2.Ön görüşme yapın

Bir projeyi tamamlamanızın ardından müşterinizin ödeme yapamayacağını öğrenmek istemezsiniz, değil mi? Potansiyel müşterilerinizle ön görüşme yapmak, ihtiyaçlarını, bütçelerini ve projeyi ne kadar zamanda bitirmenizi beklediklerini öğrenmek önemlidir.

Bütçelerinin ne kadar olduğunu, kuracağınız web sitesi ile ne elde etmeyi beklediklerini, web sitesini ne zaman yayına almak istediklerini öğrenin. Potansiyel müşterilerinizle ilk görüşmenizi telefon üzerinden veya yüz yüze yapabilirsiniz; amacınız, teklifinizi yazmak için kullanabileceğiniz bilgileri elde etmek. Bu kapsamda işlerini tanıtmak için ne tür bir dil kullandıklarını, hedef kitlelerinin kim olduğunu, tam olarak neye ihtiyaç duyduklarını öğrenmelisiniz. Böylece bu bilgileri teklifinizi yazarken kullanabilirsiniz.

3.Önemli konuları kapsayan bir teklif hazırlayın

Teklifinizi oluştururken öncelikli olarak bu üç konuya odaklanmalısınız:

Amacı, hedef kitleyi, müşterinin ihtiyaçlarını ve çözümleri belirtin: İlk toplantınızda öğrendiklerinizden faydalanarak amacı, hedef kitleyi, müşterinin ihtiyaçlarını onların kullandığı dilde belirtin ve bu ihtiyaçları en iyi şekilde karşılayacak çözümler sunun.

Verdiğiniz bütçe, sunduğunuz çözümlere paralel olsun: Bütçe oluştururken, fiyatlandırmayı yalnızca zaman ve kullanılan kaynaklar olarak değil, müşterinize sunacağınız değer açısından da düşünün. Müşterinizin bütçesini aşmayacağınızı düşündüğünüz çözümlere değil, beklentilerini aşacak çözümlere odaklanın.

Oluşturduğunuz bütçenin, müşterinizin aklındaki bütçeye uygun olması da önemli olduğundan öncesinde bütçe konuşmuş olmanız durumunda onu aşmadan koyulan hedefin ne kadarını başarabileceğinize odaklanın. Ayrıntıları kesin olmayan büyük bir proje ile karşı karşıya olmanız durumunda projeyi farklı evrelere bölebilir, her evreyi ayrı fiyatlandırabilirsiniz. Örneğin, ilk evre web sitesini kurmak, ikinci evre kurulan siteyi arama motorları için optimize etmek olabilir.

4.Teklif sonrası takip yapın

Teklifinizi kabul edip, etmeyeceklerini öğrenmek için potansiyel müşterinizle iletişimde kalın. Birlikte çalışmaya karar verip el sıkıştığınızda beklediğiniz ödeme planını ayrıntılı bir şekilde belirtmeyi unutmayın. Verdiğiniz bütçeyi, iş planını ve zamanlamayı yalnızca gerçekten ihtiyaç olduğunu düşünürseniz revize edin; işi kaybederim korkusuyla fiyat kırmayın.

GoDaddy, web tasarımcıların ve geliştiricilerin ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yapmaları için en önemli noktalardan birinin potansiyel müşterilerle olumlu ilişkiler kurmaları olduğunu, bu ilişkilerin ileride süregelen işlere ve müşteri yorumlarına dönüşebileceğini belirtti. Müşterilerine söz verdiklerini yerine getirerek güven ilişkisi kurabilir, işlerini büyütebilirler.

GoDaddy, Türkiye’deki küçük işletmeler için online varlıklarını oluşturmalarını sağlayacak, kolay kullanılabilir ve uygun maliyetli dijital araçlar sunuyor. Ürün ve hizmetleri arasında alan adı kaydı ve Hazır Web Sitesi (eski Web Sitesi Mimarı) yanı sıra hosting, Yönetilebilir WordPress, online güvenlik, online pazarlama ile e-posta ve Office üretkenlik araçları yer alıyor. Daha fazla bilgi için https://tr.godaddy.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir